lördag 25 februari 2012

"Bara" att vänta och se

Nu har vi/jag hunnit landa lite så nu ska jag berätta lite mer.

Det är kanske något fel på vår älskade bebis hjärta :`(
Jag tänker inte säga mer än så just nu.. 
Men bebis växer som den ska och hjärtat slår fint, det vet vi.
Vi måste bara vänta tills på torsdag innan vi vet något alls egentligen.
 

Det är skitjobbigt rent ut sagt.
Just att inte veta och att behöva vänta ända tills på torsdag..
För mig känns det som en hel evighet. 

Nu ska jag bara försöka att inte tänka så mycket, inte måla fan på 
väggen helt enkelt. Men det är inte lätt.
Så mycket tankar som snurrar just nu.

Tack för omtanken alla ni!
Håll tummarna för vårt lilla hjärta nu!!

4 kommentarer:

Emy sa...

Jag har tänkt massor på er sen jag läste ditt förra inlägg igår. Måste vara jättejobbigt för er och särskilt nu att bara vänta på att få mera besked. Jag håller tummarna hårt! Kram

Cindy sa...

Nu kan jag tydligen kommentera!?
Tänker på er hela tiden :-( Håller tummarna för att det går bra på torsdag. Stora stora kramar!!!!!

Linda S sa...

Ojoj,hoppas på de bästa!!! Skickar stor kram o försök att inte tänka de värsta(lättare sagt än gjort)...

Cila sa...

Men gulle! Vi hoppas att det inte är någon fara, men jag förstår att det är jobbigt. Speciellt ovissheten.
Många kramar till er!!
<3