lördag 11 februari 2012

Lördag

Sonen står snällt framför tvn och äter äpple. Då passar man på 
att blogga trots att jag inta har nåt vettigt att skriva.

När jag har orkat klä på oss ska vi åka in till stan idag, min mor tyckte
nämligen vi skulle titta på barnvagnar idag och det är man inte sen 
att tacka nej till :) 
Största problemet är att jag inte riktigt har bestämt mig för vad jag vill ha..
Jag vet att det ska vara en emmaljunga, men ska man bara ta en 
sittvagn med en mjuk el hårdlift till? Tror nämligen det får bli en syskonsits
till Liam och den kan man bara ha på sittdelen. Conny tycker vi ska ha
ståbräda, men jag tror inte Liam kommer hållas där.
Hmm.. Nå, lite prisuppgifter kan man ju ta allafall. 

Vi har ju en emmaljunga city jet sen tidigare, men den var ett 
impulsköp då det var en utgående modell för ett bra pris. 
Och ja, det var första barnet och jag visste inte vad jag ville ha. 
Men nu vet jag, nästan alla fall :) 

Det var dagens ordbajsande. Nu dags för att byta bajsblöja och påklädning.
Trevlig lördag alla!

2 kommentarer:

Linda S sa...

de e inte lätt de där med vagn :)

wimsis sa...

Nej, fy sjutton! Finns för mycket att välja mellan! Vad har du hittat på för lösning till dina?