torsdag 23 februari 2012

Torsdag

Det första jag såg imorse när jag satt igång datorn var att det fötts
en liten prinsessa! Jag tittade på klippet med prins Daniel och
då kom tårarna, haha. 
Grattis till er!



Annars kan jag bara  konstatera att vi nu är inne på tredje dagen med feber 
för min skrutt.. Men han är piggare nu alla fall. 
Och gnällig, oh så gnällig. Han vet inte själv vad han vill. 
Jag förstår honom, min plutt. 
Men så ska säga nåt som man antagligen inte får säga som mamma.
Det är jobbigt, pissjobbigt. Jag tycker synd om honom och jag gör allt jag
kan för att han ska ha det bra, men det är svinjobbigt att höra på 
gnäll konstant. Så, nu får ni väl passa på att skälla på mig.
Och jag längtar ut, ut i solen. 

Annars fick jag för mig att jag skulle kissa på en sticka. Ja, för
att kolla om proteinerna kommit (fick hem från rådgivningen sist), 
och jajamen. Det hade dom. Skit också.
Får ta upp det med Korvela imorgon. 
Visade även på lite leukocyter? Why? 
Äh, testar igen sen och ser. 

Inga kommentarer: