onsdag 29 februari 2012

v. 25

Då var vi inne i v. 25.
Den här veckan känns helt plötsligt viktig, för visst är det från v. 25 
 barnet har en chans att överleva utanför magen?
Nu tror jag väl inte att det ska gå så långt.. Men ja, det känns skönt att vi
kommit så långt alla fall.
Annars är det bara ryggen som bråkar.. Misstänker att det nog är
foglossning. Det är korsryggen som värker mest, men känns även i skinkorna
och ibland strålar det ner i låret. Märker givetvis av det som mest när jag ansträngt
mig lite mycket, vilket nu är nästan alla dagar.
Vi håller ju nämligen på att få ordning på huset, så det städas och plockas konstant.

Jag har ingen tid att ta några nya magbilder just nu.. Så ni får
hålla ut med en bild på mig "utan magen" tagen med webcamen. Ja, så
här blir det när jag inte har min mobil, snyft!



 

Inga kommentarer: