onsdag 22 februari 2012

v. 24

Dags för "veckans mage" igen :)

Känns som jag är rätt stor.. Men så fick jag ju bekräftat att magen växt en hel del den senaste månaden av bm när jag var dit sist.


På fredag är det dags för ultraljud igen! Conny kommer hem först fredag kväll så jag frågade Marie om hon ville komma med. Inte för att jag är nervös på nåt sätt, tänkte bara att den kan vara roligt för henne att se och så får jag nån att dela det med. Det är ju trots allt en häftig stund, mitt ofödda barn inuti min mage:) Människokroppen är fantastisk!


Som vanligt mår jag bra. Det jag känner av mer och mer är ryggen.. ont i svanken och/eller så drar det ner i vä ben genom skinkan.. men det är när jag ansträngt mig för mycket..


Rörelser både syns och käns utanpå magen, och det har det nog gjort i lite mer än en vecka tror jag, myys!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: