måndag 20 februari 2012

Måndag

Har visst inte bloggat på hela helgen.. Nå, i lördags var jag på middag till.Marie, UTAN barn. Skönt. Söndagen spenderades hemma, vi fick besök av Henrica och Ben. Passade på att hålla dom kvar extra länge genom att bjuda på middag :) Pizza a la Madde blev det.


Idag har jag varit duktig. Klockan 10 stod vi i köket och lagade kolasnittar, tack för inspirationen Mille :)

Sen har jag varit ute och hjälpt min far sätta stängsel runt gården. Liam sov drygt 3 timmar! När vi kom in igen kom jag på att jag hade grädde i kylen som höll på att bli gammal, så jag rörde ihop lite glass. Sen var det dags att fixa middag, nu är även huset dammsuget.


Nu skulle jag kunna gå och lägga mig..


Kan tillägga att det här med att stängsla gård när man är gravid kanske inte är såå bra.. Känns allt i ryggen nu.

Dumt huvud..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: