söndag 26 februari 2012

Först och främst vill jag än en gång säga, Tack för omtanken!


Jag försöker som sagt att inte tänka så mycket på det just nu, utan försöker sysselsätta mig med annat.


Även idag har Liam varit vääldigt gnällig och trött.. Han mår uppenbarligen inte bra än. Och den här nattliga hostan. Suck säger jag bara. Nå, det måste ju gå om snart!

Annars har jag vikt tvätt, tvättat och städat.. ja, så mycket ryggen tillåtit, har haft ont i svanken i två dagar nu, hoppas inte att detta är någon foglossning! Hade inte det med Liam och vill inte ha nu heller!


Imorgon ska bilen besiktigas, hoppas verkligen den går igenom.. efter det ska vi till fpa och lämna in lite papper och höra lite om Connys arbetsförhållanden. Måste även ringa gyn och höra vad det står på remissen, om det står att jag behöver följeslagare eller ej, så vi vet om Conny blir ersatt. Han kommer givetvis med oberoende, men blir han också ersatt kanske vi kan ta flyget.


Ja, det var dagens ordbajsande det.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: