måndag 27 februari 2012

Måndag

Bilen gick igenom besiktningen prickfritt! Det trodde jag faktiskt inte!
Vi gjorde även ett besök till fpa, så nu har jag
lämnat in mina papper om mammaledigt. Fick även 
veta att Conny också får pengar tillbaka när vi åker på 
torsdag, OM läkaren skriver att jagär i behov av följeslagare.
Ringde och hörde vad dt stod tidigare men de har

 inte skrivit nåt om det
och menade att det kunde vi höra om på tyks, men det tyckte 
inte jag. Vi vill ju veta innan vi bokar flyg att vi får pengar tbx, det
handlar ju trots allt inte om några små summor.... 
Så, jag får besked imorgon

Lämnade även in min telefon för lagning... Min son har nämligen sett
till så jag har en toor spricka i skärmen. Så nu är jag
utan min älskling i kanske tre hela veckor! Snyft!

Inga kommentarer: