fredag 2 mars 2012

No news is good news

Nu är vi äntligen hemma igen!

Jag kan nu berätta att ingen av de tre el fyra läkarna som tittade på bebis på
tyks hittade något konstigt! Allt såg normalt ut!!
Lycka!
Men jag ska tbx dit om två veckor igen för säkerhets skull, vilket 
känns riktigt bra. 
Det som är lite konstigt är de har sagt olika saker till mig på Åland och tyks
angående vad det var som de tyckte va konstigt.. 

Men visst är det märkligt, när jag var på rul när jag väntade Liam såg 
han ingen skiljevägg i hjärtat. Det visade sig att det var fel.
Och nu är det nåt igen! Eller det verkar ju inte vara något, men den här
oron tar ju knäcken av mig! 
Jag är oerhört tacksam att de kollar upp allt ordentligt, men visst 
skulle jag gärna sluppit. 

Läkarna sa att bebis väger runt 700 g nu och är tydligen ganska stor :)
Jaha, dags att börja drömma om att få en 5 kilos unge igen då, haha!


Just det, ni som väntar på mess från mig.. 
Jag är ledsen, men den här lånetelefonen jag har fungerar helt enkelt inte
som den ska. Ska göra nåt åt det så fort som möjligt!!

2 kommentarer:

Cila sa...

Härliga nyheter!! Jag tänkte att jag skulle ringa, men jag hör att jag lika bra kan låta bli om du har problem med telefonen.. :)
Men jag saknar dig och hoppas att vi kan ta en date snart!

Puss <3

Emy sa...

Oj vad härligt att höra! Håller tummarna för att de inte hittar nått på nästa kontroll heller men jättebra att de följer upp det. Hoppas du kan njuta fullt ut av resten av graviditeten sen.