fredag 9 mars 2012

v. 26

Lite sent igen.. Gick in i v. 26 i onsdags, men det får ni ta!
Det är nog bara bra med mig och pyret. 
Men jag ska erkänna, jag är nog lite hispig.. Ja, sen allt det här med bebisens hjärta.
Dom säger ju på tyks att allt såg normalt ut, men ibland tycker jag
att pyret rör sig mycket mindre.. Var sååå nära att ringa mvc här om dagen. 
Tänker mycket på hjärtljuden också, de hade tydligen varit låga. 
De visste jag inte förrän jag fick hem papper från tyks. Där hade de varit
124, alltså ändå inte för låga. Men ja, jag är nog allt lite orolig.
Känns skönt att jag ska till mvc på tisdag och sen tyks på onsdag.

Idag har jag även haft sjukt ont i ryggen. Speciellt höger sida. 
Fy, är det månne så här foglossning känns?! 





1 kommentar:

Cila sa...

Du är så himla fiin! <3