söndag 11 mars 2012

Trevlig kväll

Igår kväll bjöd vi Marie och Fredrik på middag här hemma (Conny kom
hem på dagen). Det blev oxfile, inte illa pinkat :)
Jagskulle laga creme brulee till efterrätt då Conny älskar det, men jag hade 
inte lagar det tidigare så ja, det vart inte riiktigt lyckat. Fick
den nämligen inte att stelna. Bättre lycka nästa gång.
Skulle även laga egen bea, sist misslyckades jag totalt. 
Nu gick det bättre (den gick ju att äta), men inte vet jag om den smakade
bea, haha. 

Vi hade i alla fall en trevlig kväll med fina vänner och Liam var en ängel <3
Trots att han fick vänta på maten alldeles för länge och jag inte hade tid med honom
då jag lagade mat så gnällde han inte utan var nöjd och glad!



Här har vi då gårdagens oxe med vitllökssmör och potatis.

Idag lagade pappan i huset pyttipanna på resterna, han hade självklart
sällskap i köket.. 


Inga kommentarer: