onsdag 21 mars 2012

v. 28

Hej hopp!

Vecka 28 är här, vilket borde betyda att vi nu är inne i tredje och sista trimestern! Wee!

Jag mår fortsättningsvis bara bra. Igår var första gången jag fick riktigt jävliga sammandragningar/foglossning.. jag var ute med Liam och han var inte snäll med sina tjockis mamma. Han skulle springa rätt ner i diken och kastade sig på marken..

När vi kom in så slet det, drog, brände och ilade i ljumskar och mage. Jag fick lägga mig och vila i två timmar och med 1 g panadol i magen. Sen kändes det bra igen. Hoho. Och Conny åker på jobb på måndag! Hoppas det var något tillfälligt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Cila sa...

Men åh, va fin du är! <3

Ja hoppas verkligen att det var en engångsgrej. Blir ju lite jobbigt för dig annars :/

Puss

wimsis sa...

Tack gumman!

Ja, det hoppas jag också.. och så hoppas vi att han blir på bättre humör, för nu håller vi med trots så det heter duga.. Hoho..

Puss