måndag 26 mars 2012

ojoj

De har ändrat flygbiljetterna för Conny ca. 5 ggr nu, det har skiftat mellan igår och idag.. Fram och tillbaka, vi har varit måttligt roade kan jag säga. Nå, nu ska han åka ikväll.

Och jag känner vilken tung månad jag har framför mig. Men det bara måste gå helt enkelt.

Över påsk följer vi med mina föräldrar till kökar, vi blir nog nästan 1 vecka. Skönt, då har jag hjälp alla dagar!


Räknade just på kalendern.. Conny kommer hem från jobb 21 juni!! Fattar ni, jag har bf 20! Herre gud.. Även om ingen unge tittat ut så fy fan, ensam med Liam en månad vääldigt gravid. DET blir en prövning om nåt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Cila sa...

Vi får se till att du nästan alltid har någon hos dig som kan hjälpa till med allt! Vi fixar det här stumpan, du är inte ensam! <3
Puss

Linda S sa...

ojoj va tungt!!!

wimsis sa...

Tack gumman <3
Puss