tisdag 27 mars 2012

Tisdag

Då har vi överlevt första hela dagen ensamma, 
rätt smärtfritt också :) 

Dagen började bättre än bäst, Liam sov till 7!!!!!!!!!!! 
Wihuuuu! JAG vaknade först! Haha, andra mammor jublar över
sovmorgon till nio, här är man nöjd med lite, haha.
Otroligt hur olika barn är. Otroligt och bra, trist skulle det ju vara annars.
Men jag erkänner, inte skulle jag tacka nej till en RIKTIG sovmorgon.
Spännande att se om nästa kommer vara lika morgonpigg 
som sin bror. SIN BROR! Shit vad sjukt det låter. 

Vad har jag att berätta annars då.. 
Vi har fått upp glasmosaik i köket, lite belysning under köksskåpen,
stenimitation är beställd och kommer när som helst.
En kompis till Conny är här och bygger lite. Ska bli tak över
dörren till grovköket och en liten altan där. 
Jag ska beställa häckplantor nu, tror det blir en granhäck.
Vi vill ju ha en väääldigt tät och vintergrön häck, så gran känns 
som ett bra alternativ. Prismässigt också. 
Ja, ungefär det då.
Däremellan försöker vi ta vara på det vackra vårvädret och
suga i oss D-vitamin :) 

Tar hand om mammas blomland <3

Den finaste <3

Mina holländska tulpaner kikar fram

Rustaren

Ibland kan mina hundar va så här fina, men bara ibland :)


Valrossen med en sötunge

Inga kommentarer: