torsdag 17 februari 2011

Nu så!

Fick ett samtal av min fina Marie för en stund sen.
Hun undrade om jag levde och mådde bra. Jag har ju inte bloggat på ett par
dagar nu :)
Så nu ska jag berätta varför!

Det måste ha varit i tisdags tror jag.. Vi vaknade här, klädde på oss
och så som vanligt. Sen skulle jag fixa mat till Liam och inser
att det inte kommer en droppe vatten i kranen. Inte i någon kran
i hela huset. Vattnet är fruset. Jag kan inte ge min son mat utan vatten.
PANIK!
Vi fick packa väskan och flytta till mina föräldrar snabbt som attan.
Där har ni då anledningen till bloggtorkan mitt i allt :)

Men nu är jag hemma igen.
C berättade att det fanns ju en ny värmeslinga i vattenröret, men det
var inte ikopplat.. Jahapp. Varför har vi vämeslinga där om det inte är igång???!
Nå, i alla fall. Far min fixade det och idag kom det vatten. Det enda
problemet är att det inte kommer varmvatten i köket än. Men det finns
varmvatten i toaletten, så vi klarar oss på det!

Och det är så otroligt skönt att vara hemma i sitt eget hem!
Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer: