tisdag 22 februari 2011

Nån?

Nån som vill låna min son som sovit 15 min sen kl. nio imorse?

Jag är trött, låt mig bara få ligga på soffan och inte göra nåt annat i en timme. En timme,
är det för mycket begärt?
Han är så envis. Han ska inte sova i sin säng, inte i vår säng
och inte ens i vagnen. Vet inte hur många bajsblöjor jag bytt idag heller.
Det enda jag gjort idag är att försöka få Liam att sova, bytt blöja och gett
honom mat. Nu ligger han på golvet och är skit glad. Hur fan kan han va
så glad när han knappt sovit alls? Jag är skit trött, och inte speciellt glad.
Och hur i hela helsike ska jag orka och lyckas hålla honom vaken till klockan
åtta ikväll om han inte sover snart???! Fan, jag MÅSTE hålla honom
vaken till kl. åtta, annars kommer han ju garanterat att vakna kl. sex
imorgon igen. Suck.
Kan nån teleportera hem min karl. Jag behöver avlastning. Ska han
fortsätta sovstrejka i två veckor till kommer jag få åka till grelle
och vila upp mig när C kommer hem.

2 kommentarer:

Marie sa...

Men gumman då!!! Jag kan ha han hela söndagen så mamma får sova! Han kan få komma med till eckeröhallen och se på fotboll på lördag också.. bara att ringa efter lördag kl 13 när jag vaknat ur mitt koma så tar jag lillen =)

wimsis sa...

Tack älskade vän <3
Förhoppningsvis har han blivit "normal" till helgen :)

Puss