söndag 27 februari 2011

Bajs :)

Nu ska ni få höra nåt roligt :)
Liam bajsar inte borta, haha. Det är sant!
Vi sov ju hemma hos mina föräldrar två nätter nu när jag jobbat
eftersom jag inte velat väcka honom när jag slutat halv tio.
Nå, i alla fall. Nu på sistone har han bajsat säkert 5 ggr om dagen hemma.
Men nu när han varit borta bajsade han inte en enda gång på två dagar!!
Igår kom vi hem igen och det tog förbanna inte mer än tre minuter så hade
han bajsat! Igår bytte jag säkert 7-8 bajsblöjor, haha. Då skulle allt ut minsann :)
Jag tycker det här var otroligt roligt :) Förutom alla bajsblöjor
som ska bytas nu då..
Är era barn likadana???!

6 kommentarer:

Linda S sa...

haha va gulligt av liam men lilla damen här struntar nog var hon är,hon kan nog bajsa var som helst:) va kul förresten att liam är på gång med krypandet:)

Cila sa...

Men söta Liam! :)
Ebba hade nog inte någon skillnad, vad jag kan minnas iaf.

Michaela sa...

Vad lustigt, det har jag aldrig någonsin upplevt,
Kram

Elin sa...

Haha, är det bajskalas på åland nu?? Felicia har oxå fått något fel efter att ha varit hos mormor, bajsar säkert 4-6gånger om dagen nu... (och mycket oxå..

mamaMill sa...

nej, helst borta, haha :)

wimsis sa...

Nej, det här var helt nytt för mig också. Undrar var han fått det ifrån, haha.
Snacka om att alla ungar är olika alla fall:)

(Nu har vi sett att han kryper om han har en bra matta som underlag)

Kram alla!