lördag 19 februari 2011

Igen!!!!!!!

Tyckte det kändes kallt när en arm stack ut från täcket imorse.
Men så var det bara 17 grader inne också, och -26 ute.
Varm och skönt med andra ord. Och så är ju vattnet fruset igen.
Eller jag får iiiiiskallt vatten i köket, men that's it. Faaaaaaaaaaaaaaan, rätt ut sagt!
Nu försöker jag elda utav bara helsike och hoppas att det ska
lyckas tina upp de här förbenade vattenrören. Jag vill inte flytta hemifrån, igen.

Nog om det. Vi beslutade oss trots kylan att åka och simma idag.
Det var ganska många borta i vår grupp och gruppen innan. Men
jag är glad att vi åkte, det är så mysigt!
Nästa vecka är det uppehåll eftersom det är sportlov, så
det måste nog bli ett besök till Mariebad i veckan :)



4 kommentarer:

Marie sa...

Jamen nog va det ju självaste fan me det där vattnet! Hoppas det löser sig!

Kommer mer än gärna me till Mariebad i veckan!
PUSS

wimsis sa...

Ja, det kan man ju lugnt säga!! Morr!

Perfekt! Då måste vi se till att planera in en dag!

Men gud, nu kom jag ihåg plånboken!!!
Puss

Åsa, mamma till sebastian sa...

sv. Vad kul, ännu en blogg att titta in i med jämna mellanrum! Ja dom var så söta, och kul när dom är i samma utvecklingsstadie :)

Hm, jag har aldrig varit till Mariebad med Sebastian. Får man vara i den varmare basängen, terapibasäng eller vad det kallas, utan att boka eller hur fungerar det?

wimsis sa...

När vi var där var terapibassängen bokad.. Men vi var i den mellanstora poolen och i äventyrsbadet hela tiden, det var minst lika varmt där som det är i folkhälsans bassäng!
Det fanns även små badbaljor och badkar i duschen till de små!
Så det rekommenderar jag :)