onsdag 23 februari 2011

Jobb

Var super mysigt att simma idag, som alltid!
Och vi blev ju ett par stycken också, Marie & Fredrik, Elin & Felicia samt
Felicias mormor! Sen var det ju som sagt sportlov, och det var
massor med folk där, vilket var lite synd. Man krockade
ju med folk överallt och det var kö till duscharna.
Efter simningen åkte vi ner på stan och lunchade. Sen
var mammorna helt slut, haha.

Nu ska jag jobba torsdag och fredag, två kvällspass.
Liam ska vara hos sina morföräldrar under tiden. Imorgon sover
vi även över där. Känns så dumt att väcka honom när jag slutat för att
åka hem och sedan lägga honom igen. Blir bäst så här.

Min mor tyckte vi (Läs: Jag)skulle gå och köpa en resesäng till Liam imorgon.
Vi har lite trångt jag och skrutt när vi sover i deras bäddsoffa.
Man måste ju palla upp kuddar under madrassen på ena sidan
(så han inte rasar ner) och då försvinner ju massa sovyta. Men jag har
verkligen inte pengar på kontot..

Nu ska jag äta lite glass och sen krypa till sängs!
Vi hörs till helgen!

2 kommentarer:

Cila sa...

Men du, det är ju faktiskt mormor & morfars plikt att köpa resesäng! :)

Ha så kul på jobb!
Puss!

Elin sa...

Det var superskoj!
Mormor har snott våran resesäng.. Så alla följer inte sin plikt här.. :)