måndag 14 februari 2011

Måndag

Mycket fantasifull rubrik ;)
Men så kan det vara ibland.
Hörrni, fy sjutton vad kallt det är/har varit ute idag!
När vi gick upp vid åtta var det -22,5! Det är ju inte riktigt klokt!
Tack och lov hämtade jag in en värmefläkt igår som stått på hela natten,
så vi hade 19 grader inne.

Hade tänkt åka till stan en sväng idag, men byggarna
kom hit idag så jag är lite inparkerad (viss kan jag be dom flytta på
sig, men tror dom måste åka ganska långt, så det får va), sen är
det ju inte speciellt skönt väder. Så vi blir nog inne och hemma idag, igen:)

Hörrni, fy fan vad läskigt det är med el!
Ni som känner mig vet att min bror var med om en elolycka när han
var liten.. Så man har alltid haft respekt för elektricitet.
Idag kom en byggare och knackade på eftersom det
farit en säkring (i vanlig ordning..). Jag kände på
säkringarna för att få veta vilken det var, och då fick jag en
sjujäkla stöt! Fy så ont det gjorde och fy vad läskigt!
Fingret känns fortfarande konstigt och nu inbillar jag
mig att jag fått ont i huvudet pga stöten, haha. 

Inga kommentarer: