söndag 6 februari 2011

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen under de senaste dagarna,
jag har haft fullt upp helt enkelt!
Har ju som sagt jobbat tre dagar, ons-fre. Efter det har jag varit
helt slut! På fredagkvällen var jag på på middag till min fina
Marie, tre rätters bjöd hon på, mumma. Tack för en trevlig kväll! Men
vid 23 taget tackade jag för mig, var så trött och sen skulle jag
upp på babysim dagen efter.

Ja, så igår var det lördag. Vi tog med Liams mormor på babysim då
C blev hemma och pysslade på här hemma. Efter simmningen åkte vi med till
mommo och moffa och åt lite. Sen åkte vi på bokrea :) Jag råååkade
köpa lite böcker till Liam, en kalender till mig och en bok med mönster
till superfina kramdjur! Så nu ska jag banne mig börja sy! Ska visa boken sen.
Efter bokrean drack vi lite kaffe och sen drog vi äntligen iväg hem!
Vi var så trötta igår så vi gick och la oss redan kl. 21, haha. Och så har
vi sovit i princip 12 timmar allihop :)

Idag har vi städat och plockat lite, varit på promenad, C håller på
och ska lägga lite klinkers.. Jag tvättar och busar med lillfis. Men nu
ska jag ta skrutt och titta hur det går får mannen!!


Hoppas ni haft en lugn och skön helg!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Det där lät ju helt underbart!:) Kram på er!