fredag 18 februari 2011

Fredagsmys

Jag har haft en så trött kille här ikväll.
Han har knappt sovit alls idag, men det är mitt fel.
Han sov en liten stund på förmiddagen. Sen åkte vi till stan en sväng
och fikade med Marie. Sen sov han ca 10 min i bilen på väg hem.
Och ja, det är allt han sovit idag. Han skulle minsann inte fortsätta sova när
vi kommit hem, sen blev klockan förmycket och då fick han inte sova längre.
Men vi har busat, sjungit, gosat, varit arg (Liam då), ätit osv. Allt
för att hålla honom vaken och så nöjd som möjligt. Men när klockan
var sju gav jag honom välling och han somnade i min famn så fort
flaskan var tom, hjärtat mitt. 

Just nu sitter jag och slappar framför tvn och dricker ett glas vin
i väntan på att vattnet i badkaret ska bli riktigt varm och skönt.
Har jag berättat att vi köpt badkar? Det kanske jag inte har.. Men det
har vi alla fall! Det är ett massagebadkar, det är väl i storlek som ett "vanligt"
badkar, kanske lite större. Jag och C fick bra rum i det båda två alla fall. 
Efter det ska jag ta mig ett glas vin till och bara slöa :)
Imorgon är det babysim som gäller igen!

Just det, igår var jag och Liam till Mariebad och simmade tillsammans med
Elin och lilla Felicia. Hur mysigt som helst! Och vad skönt
att inte behöva stressa med av och påklädning som det 
annars blir på babysimmet, det gör vi igen! 



Premiärbadet :)

Inga kommentarer: