måndag 28 februari 2011

Löning!

Den har dagen har börjat bra!
Först sov Liam enda till kl 08 = utvilad mamma :)
Sen upptäckte jag att jag fått LÖN idag, och det var helt underbart vill jag lova!
Det bara kliar i fingrarna på mig nu, hehe.
Efter frukost stack vi iväg till stan, närmare bestämt till tullen för
att hemta hem den finfina åkpåsen. Till slut gjorde vi ett sista stop i jomala
för att hälsa på Liams farföräldrar som äntligen kommit hem efter tre veckor
i Thailand (dom hade minsann inte haft nåt regn).

När vi kom hem för en stund sen var Marie här :) Trevligt bara värre!
Just nu är hon på arbetsintervju. Jag vill också ha jobb där!!
Hade jag haft min utbildning klar hade jag sökt tjänst där bums!
Men jag håller tummarna för Marie!

På tal om att hålla tummar så gör jag även det för min fina Milis. 
Efter att ha kämpat mot värk och smärta (även psykiskt) i fyra månader ska hon
förhoppningsvis bli opererad i Åbo nu i veckan. 
Jag hoppas så att du ska få må bra snart.
Ingen förtjänar att ha så ont och må så dåligt som du har gjort.


Inga kommentarer: