lördag 12 februari 2011

Löööördag

Hej hopp! 
Sitter hemma med Marie, jag har druckit lite mer en en halv flaska vin
helt själv, hehe. Det är ju trots allt lördag :)
Marie är nykter för hon ska fira alla hjärtans dag imorgon.
Gulligt värre. Själv får man fira den dagen ensam, i vanlig ordning. Jaja,
men jag är inte bitter, som Tony Rickardsson skulle sagt :)

I alla fall. Idag har vi varit på babysim, Liams mormor kom med igen.
Efter det la vi Liam att sova hemma med morfar medan jag och mormor
åkte till stan. Där lunchade vi och jag spenderade alldeles för mycket
pengar. Fy. Man ska stanna hemma i skogen, billigast så.

Idag får ni tre fina bilder på mig och min fina vän dagen till ära :)



Trevlig lördag kväll till er alla!

1 kommentar:

Cila sa...

Haha, mittenbilden kommer o ge mig mardrömmar! ;P

Ni är så söta så! :)
Puss