tisdag 8 februari 2011

Ålderstecken?

Sen vi kom hem från Thailand har vi gått och lagt sig vääldigt tidigt på kvällarna...
När klockan varit halv nio har vi varit helt slut :)
Igår gick vi till sängen vid tio, jag kände mig pigg. C frågade till 
och med om jag inte var trött, nej faktiskt inte svarade jag. 
Gissa vem som sov 10 min senare, haha. 
Men visst tusan är det skönt att vakna och vara pigg på morgonen!
Imorse vaknade jag till och med FÖRE Liam! Kl. åtta var det, sen vaknade
han 10 min senare :) 
Nu är inte ens klockan åtta och jag har just lagt Liam, men det
känns som den är elva, haha. Är detta ett ålderstecken kanske? 
Nej, vi skyller på jetlag istället, låter sååå mycket bättre ;)

Hihi, min lilla skrutt. Liam har blivit en liten linslus och smilar upp sig när kameran kommer fram :)
Gullungen min.

Inga kommentarer: