onsdag 14 november 2007

USB-minne?????

Nu börjar jag bli riktigt jäkla irriterad!!!! Jag har försökt bränna ner alla kort jag har på gamla datorn så att ja skulle få dom på min nya, men tror ni att det går??????? NEJ! Det står att bränningen är utförd felfritt, men när jag stoppar skivan i nya datorn så är den tom!! Jag har försökt på fyra jävla skivor nu, och INGEN funkar! Blir så trött. Har någon ett USB-minne att låna mig??? SNÄLLA! Ja kan ju inte hiva iväg gamla datorn förrän ja fått allt jag måste ha från den... Dessutom håller ja på ladda ner en serie, och det tar ju för fan ett halvår.. Varför kan aldrig saker och ting gå lite lätt och smidigt nååågon gång..?
Om man skulle lägga ifrån sig den här datorn och plugga lite istället kanske..
Förresten, på tv3 så försvinner en del av textningen, är det bara på min stenålders-tv det är så?

2 kommentarer:

mamaMill sa...

jupp, jag har ett på 2 gig du gärna får låna :) är på gullåsen mellan 8-14.30 i morron, sen far jag till stan. ses på stan då? =)

wimsis sa...

JAAAA! Mer än gärna, skulle vara super snällt! Säg bara var & när, and I´ll be there =)