onsdag 14 november 2007

Dilemma

Nu har jag då fått min dator, satt o knappade en hel del igår.. Mest bara en massa uppdateringar och inställningar. Först nu kan ja börja leka! hi hi!
Vad ska man hitta på idag då? Borde plugga men det lär jag ändå inte göra.. Hungrig är jag och har inget annat än knäckebröd hemma.. mumma.
Sen har jag ett litet dilemma, mellan 10-15 stycken från Säby ska åka på cinderelle kryssning på söndag.. Vill verkligen komma med, har ju inte träffat alla på evigheter! Men dom hoppar ju på i sthlm. Så alltså måste jag åka över med cinderella ensam ti sthlm eller så måste ja ta eckerö ti grisslehamn, bussen ti tekniska och sen t-banan ti slussen, sen buss ti stadsgården får ja orkar fan inte gå.. oh va jobbigt, jag vill, jag vill! Måste nog höra om det är nån man känner som är på jobb på söndag.
Fy vad hungrig jag blev nu..

3 kommentarer:

Cila sa...

Ååh va skoj de låter!! Hoppas att du kommer iväg och får skitskoj! =)

mamaMill sa...

Fick du något att äta då? :)

wimsis sa...

ja käkade lite knäckebröd, till middag lyxade ja till det och käkade korv me bröd =)