söndag 25 november 2007

Pepparkakor

Igår var det utgång! Trevligt! Först på dagen var jag på tre-rätters middag till syster! Mums vad gott det var! Och kan ni tänka er, jag åt fisk! En röra med kallröktlax, jag åt upp allt! Tror ni jag är nöjd eller?
Plockade upp Malin, hem och gjorde oss klara, sen på förfest! Hade super trevligt gumman! Så roligt att prata med dig igen!

Hade riktigt trevligt på arken också, träffade en massa folk från ÅHS som man inte träffat på länge. Så en riktigt lyckad kväll måste jag säga!

Var hos min far flera timmar på dagen igår också. Men det är väl helt ok med honom. Han får inga mediciner alls nu. En jäkla massa prover har dom tagit på honom också! Känns ändå bra att han är där, så vet man att det inte händer nåt.

Nu ringde just syster, vi ska baka pepparkakor idag! fan va skoj!




Btw. Det borde verkligen införskaffas telefoner med alkolås..

6 kommentarer:

Cila sa...

Telefoner med alkolås? Vem ha ringt dig ? =)

Kul att ni hade roligt!! Jag vill också!!

mamaMill sa...

Det är väl snarare, vem har Madde ringt till?! :P

wimsis sa...

Ingen har ringt mig, men jag MÅSTE ju bara messa patetiska saker! Ibland vill jag bara göra slut med mig själv!

Cila sa...

Ahaaaa, smart! =D
Okej, vem har DU messat??

mamaMill sa...

Jaaa, veeem ha du messat? :P

Mallan sa...

Ja det var faktiskt riktigt lyckat gumman. Hade super kul! Puss