måndag 5 november 2007

Plugga

Saknar dig

Nu har jag pluggat i princip hela dagen, bortsett från när ja lagat mat och varit ute och rökt, och ändå känns det som att jag inte kan nånting! Jag blir såå trött.

Jag håll på att bli riktigt arg tidigare, tror ni inte att dom har haft nån slags "höststädning" längs med norragatan idag då??? Har farit på me lövblåsare traktorer och en massa grejjer som för ett jäkla oväsen, bara för att jag skulle plugga och verkligen behövde koncentrera mig i lugn och ro. Så går det dåligt imorgon så skyller jag på mariehamns stad, så det så.

Ikväll är det sesångspremiär för veterinärerna på tv4! Måste se, dom filmar ju oftast från kolmården, e så skoj och se dom man jobbade med där :P hi hi..

Funderar på om man skulle städa lite kanske.. skulle onekligen behövas. Fattar inte att man alltid ska städa och dona när man egentligen ska plugga..

Började sakna min man helt oerhört mycket igår när jag tittade på ensam mamma söker, dom var söta och glada.. Vill också pussas och mysa ju.. Det är väl inte så länge kvar till jul va? Men jag vill ändå ha han här nu..

Inga kommentarer: