fredag 16 november 2007

Blödig

Jag har blivit blödig. Andra blir känslosamma till romantiska filmer och sånt sött, men inte jag, jag blev just ovanligt känslig när jag tittade på Miami ink.. Fråga inte varför. Har aldrig varit den som gråter till film eller så, aldrig. Men nu kom det nästan en tår. Kan ju kanske ha att göra med att min andra hälft inte är här hos mig..
Ibland så börjar jag bara sakna dig så. All saknad bara kommer över mig på en och samma gång.
Jag längtar så efter den dagen då vi kan vara tillsammans igen. Saknar att ha dig brevid mig i sängen, jag saknar att ha dig att luta mig mot, jag saknar dina armar runt mig och jag saknar dina läppar mot mina.
Jag saknar dig så.
Du betyder så mycket för mig, mer än vad ord kan säga. Jag kan inte ens föreställa mig hur mitt liv var innan jag träffade dig. Känns som att du alltid funnits vid min sida, och förhpppningsvis ska det alltid vara du och jag.
Jag älskar dig.


1 kommentar:

mamaMill sa...

Jag har också fällt en tår till Miami.. Du är förlåten ^^