torsdag 15 november 2007

Nöjd!

Nu känner jag mig riktigt nöjd med mig själv! Har fört över allt från gamla datorn som var av värde, packat ner det stora åbäket i en låda och burit ner det till källaren. Nu har jag just satt en duk på bordet och försökt göra lite fint.
Tidigare lyckades jag också ladda ner vlc så att jag skulle kunna titta på Miami ink, är så bra! Har sett på två avsnitt nu. Borde plugga lite också.. Sen kan ja titta på lite mer Miami ink med gott samvete! Hihi! Idag har jag hunnit med att träffa Malin, Johan och Mille. Mille är förtjänsten till att jag kunnat bära bort datorn, TACK! Imorgon blir det lunch med Marie och Malin! Trevligt! Nu ska jag fortsätta lovprisa mig själv =P

6 kommentarer:

mamaMill sa...

Vart och när ska ni fika? Kanske kan plocka upp minnet :p Om du använt det färdigt vill säga?

wimsis sa...

Vet inte var än, med runt halv 12, ska ja ringa?

mamaMill sa...

ja skick iväg ett mess så är du snäll, borde komma in med bussen då typ.

Cila sa...

Jäklars va duktig du har varit!
Ha du kollat upp när du är ledig nästa vecka? Ang fika dårå.. =)

wimsis sa...

Mille: Då syns vi imorgon!
Clis: Jag är bara ledig på fredag men slutar halv 12 på tisdag tror ja.. Om det passar fröken??? Puss!

Cila sa...

Nää, måste ju hämta ebba från dagis 2 så. Men fika på fredagen då? =)