onsdag 28 november 2007

Simma

Jahpp. Ikväll ska jag åka och simma med min mor. Trevligt! Känns som att det kan behövas! Idag har vi suttit hemma hos mig och pluggat några timmar, men oj vad det är mycket som jag fortfarande inte fattar.. Kommer bli en jobbig tenta på fredag..
Kom just hem från stan efter en fika med Johan och Mille. Så nu kommer mor just och plockar upp mig.
Måste plugga mer ikväll efter simmningen.
Imorgan ska jag träffa mitt Clis, och gissa vad vi ska göra? Vi ska soooola! Ska bli så äckligt skönt! Var ju evigheter sen sist. Känns verkligen som man behöver få lite färg för att känna sig piggare och fräshare denna trista och kalla årstid!
Nu ska jag packa min simpåse!

2 kommentarer:

cassie sa...

hihi simpåse lät kul! hoppas det är skönt i plurret

Cila sa...

Ja vill oxå simma!! Ska köpa
-> simdräkt <- imorn! =P
Ååååh va jag längtar efter att få sola!! =)