måndag 19 november 2007

Månadskort?

Nu har jag just klarat av en åtta timmar lång skoldag.. Undrar om vi haft en så lång skoldag tidigare, tror inte det. Men det var helt okej. Hade en bra föreläsare, från Malmö. Trevligt med skånska. Kändes lite som att jag var i Halmstad och lyssnade på Mackes kompisar.
Hade tänkt att jag skulle plugga idag men jag vet faktiskt inte om jag orkar mer idag. Har ju förbrukat mina åtta pluggtimmar idag =)
Idag har jag nästan tagit ett stort beslut, att köpa ett månadskort på avancia. Jag har ju pratat om det så länge nu, måste ju göra slag i saken nån gång. Ska försöka få syster med mig också, annars måste ja ju gå med dom vältränade typerna =) och det är ju lite läskigt!
Ska pröva göra en avslappningsövning ikväll också så kanske jag kan somna sen, skadar ju inte att försöka!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

haha, eller så kan du kankse gå nåt pass med en säck som mej! :P

tänkte fråga bara, vad är det för färg på skärmen? :) (om den kan va nåt annat än svart, jag har ingen aning, ja e ingen datanörd :D)

wimsis sa...

hmm.. typ silver, eller va man ska kalla det.. Absolut, säg bara till när vi ska göra slag i saken!!