söndag 18 november 2007

Saw

Idag har jag varit på promenad, blev tyvärr inte så lång, men bättre än ingenting. Har varit hos syster nästan hela dagen. Alltid lika trevligt. Bjöd på middag gjorde dom också. Åkte hem en sväng, sen tbx för att se Saw 4.. Innan filmen trampade jag fyra kilometer på orbitreken, duktigt. Filmen var nog bra, men va ju så dålig kvalitet på den så det var lite jobbigt. Jag kan inte fatta hur man kommer på manusen till de här filmerna, dom är ju bara så grymma! Fast trots att dom är så grymma så tycker jag att dom är så bra.
Har lite ångest för den här helgen, tiden har bara flygit förbi. Har inte alls hunnit plugga så mycket som jag hade velat..
Imorgon har jag skola mellan 8-16, studieteknik (?!). Har fan ingen lust att gå. Får väl snällt gå dit på morgonen och se vad det är för nåt.. Skulle mycket hellre stanna hemma och plugga, och sova :)

Inga kommentarer: