onsdag 21 november 2007

Stressad

Ligger i sängen med datorn på magen, så långt harv jag kommit idag.. Borde gå upp och duscha. Anledningen till att jag ställde klockan på 09.00 när jag börjar 12.30 är att jag tänkte plugga innan skolan. Vi får väl se vad det blir med det. Ikväll ska jag spela badminton med syster! Äntligen, har ju längtat i flera veckor nu! Måste bara ringa och boka en bana också, men det är ju detaljer=)
Imorgon har vi deltenta på respirationssystemet, hjärta, cirkulation och blodet. Jag är duktigt stressad, därav var klockan ställd på nio istället för 11.. 7 december är det sluttenta på den här kursen. Blir ännu mer stressad och panikslagen ju mer jag tänker på det. Tänk er själva, att ni ska lära er hela jäkla kroppen och dess funktioner samt se alla samband på ca. 1 månads tid! Skulle inte ni oxå känna er lite stressade då?

3 kommentarer:

cassie sa...

japp, jättestressad!

mamaMill sa...

jag känner med dej :S

Cila sa...

En aningen stressad skulle jag nog känna mig, jo! =)