söndag 11 november 2007

Grattis på farsdag

Fy vad jag vart full igår.. Har ju för tusan minnesluckor! Pinsamt.. Kom på för en stund sen att jag nog fastnade på bild för xit oxå.. Att man aldrig lär sig! Men jag hade riktigt roligt alla fall! Träffade ju Jenny där också, alltid lika trevligt! Synd att det blir så sällan bara.. Och Jenny, om du tjuvläser nu igen så kan du lämna ett spår efter dig! Bilderna laddar jag upp en annan dag, orkar inte nu!
Idag har jag varit hos far och firat honom på farsdagen. Mummsade lite bakelser och sedan bjöd han på mat. Riktigt gott! Sen kom mor hem så fick jag min strumpbeställning. Jag förstår inte hur strumpor bara försvinner, jag undrar hur många par strumpor jag köper varje är. Eller förresten, jag vill inte veta.. Det är ju inte riktigt billigt heller..
Har handlat chips idag, så nu ska det frossas!!

1 kommentar:

mamaMill sa...

jepp, nog fastnade du alltid! :D