fredag 16 november 2007

Trötter


Jag är så trött, men kan inte sova. Har varit så här hela jäkla veckan nu! Tur att man är någorlunda pigg på morgonen när man är i skolan åtminstone, men kommer tröttheten över mig.. Borde gå och kolla mina blodvärden igen, va ett tag sen nu. Antar att felet finns där. Men orka göra nåt åt det. Ja får skylla mig själv bara.

Efter skolan var ja på lunch me tjejerna, trevligt! Sen har jag varit på middag hos mor, passade på att låna ducshen också :)

Svärmor ringde idag så jag lovade att jag kan vara hundvakt ett par timmar imorgon kväll. Stackars vovven ska vara ensam med mig, och han tycker inte om mig! Han gjorde inte det sist alla fall... Har aldrig smörat så mycket för en hund tidigare som jag gjort för honom. Och hur mycket jag än smörade för honom så tyckte han ändå inte om mig. Mitt mission imorgon, omvända hundjäkeln!

Inga kommentarer: