torsdag 22 november 2007

Älskade pappa


Som jag skrev tidigare om att man ska vara på varje sekund man har med varandra. Nu börjar jag verkligen inse hur viktigt det är. Min far ligger inne på medicin nu.. Blev iväg skickad till akuten av sin läkare.. Ska ligga inne åtminstone ett par dagar. Min älskade pappa, man såg verkligen på honom att han inte mådde bra, och hur orolig han börjat bli. Hoppas dom hittar en lösning nu, så han kan börja må bra snart, och att han ska slippa vara orolig hela tiden. Han är inte den enda som är orolig. Efter att ha läst om hjärta och cirkulationen nu så är jag också väldigt orolig. Nu har man verkligen insett vilka följder det kan få. Fy, vill inte ens tänka på vad som skulle kunna hända. Men jag är glad att han ligger inne, han är ju på rätt ställe ifall det skulle hända något.

3 kommentarer:

Marie sa...

men gumman då... lilla pappa! du kan ringa om du vill prata om de, eller om de händer nå!!!!! blir ju orolig ju... puss å kram

Cila sa...

Bra att han for in! Så dom äntligen kan få ordning på de där!
*kramar om*

mamaMill sa...

Hoppas han blir bra snart!