tisdag 20 november 2007

tack för hjälpen!

Va söta vi e! (Ge mig tbx mitt hår...)

Då är snart ännu en dag avklarad. Har tyvärr inte gjort mycket idag. Var helt sjukt trött efter skolan idag, höll mig vaken genom våra bästa år, började titta på Miami ink men sedan slocknade jag.. Mor bjöd på middag. Kom hem vid sju, sen dess har jag pluggat, men nu behövde jag en paus! Det lärde vi oss igår, att man ska ta korta pauser med jämna mellanrum för att hålla en så hög koncentrationsnivå som möjligt. Ska även göra lite mindmaps, det är faktiskt en jäkligt smart grej att använda sig av, att man inte tänkt på det tidigare!

Hade jäkligt i psyket tidigare idag också.. Internet funkade inte, ansluten-inte ansluten, ansluten-inte ansluten, så håll det på! Morr. Men då ringde jag min pingla så jag fick avreagera mig lite, och tro det eller ej men sedan funkade internet, måste va pinglans förtjänst!

Imorgon ska vi dissekera får- hjärta och lungor. Spännande. Kul att jag göra någonting praktiskt ibland också. Nu ska jag försöka fortsätta plugga!

4 kommentarer:

Cila sa...

Haha!! Tusan va söt du är! Vi är ett bra team, gumman! =)

Jansson sa...

men shiit :D ser ju int ut som madde de där! madde i mina ögon är en korthårig filur hehe :P

mamaMill sa...

Åhh jag vill också dissekera! Vad får ni dissekera på? :D Johan tycker jag e sjuk i huvet ^^ Kankse folk ska passa sej efter krogen hädanefter, vet aldrig vad jag får för mej hehe :D

wimsis sa...

Man såg ju lite annorlunda ut för några år sen!! Vi ska dissekera hjärta och lungor från får! Borde vara gris, men d va inga som blev slaktade på morgonen. Jag är likadan, tycker d ska bli skit skoj! Vi får bilda klubb do och ja Mille =)