fredag 31 oktober 2008

Happy Halloween


Idag känns det faktiskt som jag har åstakommit något. Har blandat och gett antibiotika, gett dropp, delat mediciner, varit på en carotisdoppler, rondat, dokumenterat och lite annat smått och gott. Har haft riktigt skoj faktiskt. Jag ska även jobba helgen, fast jag kommer komma senare och kommer förmodligen att gå flera timmar tidigare för att kunna ta mig hem, det är ju nämligen röd dag imorgon och då går de varken speciellt mycket bussar eller tåg tyvärr.. men men..
Ringde och pratade me Syster idag, Sebastian fyller nämligen 5 år idag! Grattis! Pratade först med både syster och Sergio, Sergio har fått jobb på Nikolaj nu, och han verkar trivas. Det var bra att det gick så pass snabbt för han höll på att börja klättra på väggarna hemma, haha.
Har pratat me mor min flera gånger de senaste dagarna.. Hon vart dålig för några dagar sen och måste nu operera bort livmodern om två veckor tror ja. Hon höll på att hamna in akut för operation men klarade sig som tur var. Men hon har ont.. Stackars mamma..
Satt även och tänkte på vad jag gjorde förra året på Halloween, då var vi hos Johan & Mille på Dopping. Jag hade så skoj! Jag och Clisan shakade loss på Mariepark hela natten lång (nästan), jag hade alla fall så otroligt roligt! Hoppas ni får skoj ikväll ni som ska ut!

1 kommentar:

Cila sa...

Oj va läskigt med din mamma! Hoppas att allt går bra!
Och vad skönt att Sergio har fått jobb! Flyter verkligen på nu :)

Jag hade också roligt förra Halloween! Vi va så fina :D
Men ikväll sitter jag hemma och slappar, och ska precis gå och krama kudden :)
Saknar dig som attan stumpan!
Happy Halloween to you!
Puss & Kram