fredag 24 oktober 2008

Snart på väg

Jahapp, då var det snart dags.. Om ett dygn är jag i Halmstad (om allt går som det ska), och kommer inte hem på två månader.. Jag kommer sakna alla så sjukt mycket!
Min man har jag ju varit utan mycket längre, men mina vänner har jag aldrig varit utan så här länge.. Hur ska jag klara mig utan er, snyft..
Jag brukar ju inte ha problem med sånt här, men nu känns det faktiskt rätt jobbigt. Men jag har ju Marcus alla fall. Han får vara mitt substitut för er, fast det blir aldrig samma sak.
Nej fy vad lessen ja blev nu. Nu får jag sluta.
Fick ihop väska efter ett tag, glömde sätta ner några saker men nu vågar jag inte öppna den igen : S
Nu ska ladd MP3'n me musik.
Kanske bloggar från Sthlm imorgon, annars nån annan gång.
Älskar er mina kära vänner!

2 kommentarer:

Cila sa...

Älskar dig med stumpan!
Och du ska se att det går såå bra, du kommer å ha så skoj med praktiken att du inte hinner sakna oss! :)
Puss

Marie sa...

Håller med Cila, tiden kommer att gå så fort! Du ska koncentrera dig på praktik å gubben nu. Se till att du lär dig nya spännande saker.. :) Vi finns ju här när du kommer hem igen.. fast, jag åker ju nån vecka efteråt.. Men vi ska ha en brak fest å se till att umgås innan jag flyttar.
Love you!!
Puss