torsdag 9 oktober 2008

Banta?

Det är sådär het jag ska va när jag e färdig syrra, haha

Nu har jag nästan skrivit en hel A4-sida, stort grattis till mig! Bara en massa flumm.. Jag har ingen aning om vad jag skriver, försöker bara fylla ut pappret så jag har nåt att lämna in imorgon.
Idag hände en trevlig sak när jag skulle få skjuts hem av Mua, jag sätter mig i bilen och bara känner hur mina jeans spricker.. haha! Det var inte lite heller kan jag lova! Dags att börja banta? Nej, men det var ett par jeans som var typ 7 år gamla så det var väl på tiden att kasta dom.. Men tänk om det hänt när vi satt och käkade lunch eller om man varit på stan, jag hade ju dött!!

Efter den lilla insidenten åkte jag hem och skrev några meningar, sen åkte jag och syster och käkade och drack en öl på Dinos, mumma vad det var gott!

Nu var ju då planen att jag skulle skriva lite till... Får se hur det går med det, tror jag måste spela lite =)

Inga kommentarer: