måndag 13 oktober 2008

Godkänd!

Jag blev godkänd i läkemedelstentan också! Underbart! Nu känns allt mycket lättare! Fick feedback på arbetet med vårdteoretikerna också. Jag hade ju bara skrivit två sidor, men min lärare tyckte att jag gjort ett bra jobb och verkligen förstått vad teoretikern pratat om! Jag som bara tyckte jag flummat.. Men än är det inte slut, tyvärr. Skulle borda sätta mig och läsa på ännu mer för att kunna fortsätta analysera, men har inte riktigt någon lust med det idag.
Imorgon kanske. På onsdag lär jag ju inte göra det alla fall, då har jag annat att tänka på! WEE!
Igår var jag hem till min syster och hälsade på. Mitt i allt fick vi för oss att vi skulle måla en vägg, så vi for till sparhallen och köpte pensel och roller och sen blev det måla av. Vilket flumm.. haha.. sen blev vi hungriga, åkte och köpte mat och hyrde en skräckis. Sen kröp vi upp i soffan med ett glas vin och njöt av söndagen. Sånt man borde göra oftare. Bara mysa...

1 kommentar:

Cila sa...

Grattis stumpan!!!
Du är så duktig!!
Sorry att jag inte hörde av mig om fikan, det har varit lite action här i helgen.
Men du, har du tid med en fika nu någon dag? Säg dag och plats så kommer jag :)
Saknar dig så tusans!
Puss