lördag 25 oktober 2008

On the boat

Hej hopp!
Sitter nu på båten, jag är väldigt glad över att jag inte blir sjösjuk idag. Det gångar ganska mycket här ute på havet idag =)
Jag fick inte plats på det tåget jag ville, så tåget går först lite över fyra, jag är då framme 21.55 ikväll.. Ett byte i Göteborg. Känns som jag skulle klara mig ganska bra utan ett byte, hoppas jag hittar rätt tåg sen =) skulle kunna bli lite jobbigt annars känns det som.
Har väl inte så mycket att säga, försöker bara slå ihjäl lite tid. Så när jag kommer till Sthlm låser jag in min väldigt tunga väska och dator och åker sedan till mormor och slappar där tills tåget går. Låter som en bra plan.
På tal om plan, är det konstigt att man inte tycker om att flyga när det händer saker med dom hela tiden. Igår stod det på aftonbladet om ett SAS plan som fått nödlanda i västerås efter att planet blivit rökfyllt. Skulle jag vara med om något liknande skulle jag nog aldrig sätta mig på ett plan igen.. Jag sätter absolut inte min fot på ett SAS plan alla fall, det är ett som är säkert!

1 kommentar:

Cila sa...

Godmorgon pärlan!
Hoppas att dagen går bra nu :)
Och att du tar rätt tåg!
Massa Kramar