fredag 24 oktober 2008

Stressigt värre

Ett tag sen jag skrev nu. Har haft så sjukt mycket att göra denna vecka.. Har varit i skolan och varit med Sergio och har inte varit hemma förrän vid nio halv tio varje dag.. Jag sticker ju imorgon bitti, så börjar bli en aning stressad. Började packa igår kväll, tror ja börjar bli färdig. Men fattar inte hur ja ska få fast väskan =)
Man kommer ju inte hem förrän till jul igen så det är ju en del som ska med.. hehe.. Men det ska väl gå på ett eller annat sätt, tror jag.
Fy vilket släpande det kommer bli, nja, kanske inte så mycket, men det kommer bli jobbigt ändå. Varför ska han bo så jäkla långt bort för. Hade varit lagom med Sthlm, men nej..
Inte hann ja träffa min Cila innan ja åker heller :(
Men tur att d finns msn, blogg och telefon alla fall!
Kanske hinner träffa Milis alla fall, så man får se nån innan Jul. Fy vad hemskt det låter, att inte komma hem förrän till jul.

3 kommentarer:

Cila sa...

Ja usch va hemskt att vi inte hann ses!! Men vi ska ringas, msn:as, messas all the time!!
Kommer Å sakna dig så förbannat!
Puss

Marie sa...

Fan att jag har praktik, annars kunde jag ha gett dig en hejdå kram, men du får den här iställe... :) Hoppas du får en jätte bra praktik stumpan. Vi får höras på msn. Ha det bäst gumman.
Puss

wimsis sa...

Tack mina älsklingar! Vi hörs på msn! Puss mina pinglor