onsdag 29 oktober 2008

Regn & hagel

Sitter nu och dricker mitt morgonkaffe, och gör faktiskt inte så mycket annat.. Marcus åkte iväg redan vid 08 tror jag. Han håller på ämnesfördjupning vilket inte är så lätt. Han och en kille i hans klass ska skriva det här tillsamman men har olika delar och Marcus fick den svåraste. Han har hållit på konstant i flera dagar och försökt få ihop något. Jag förstår ju inte speciellt mycket av typ organisationers påverkan på stress eller nåt liknande, jag förstår helt enkelt inte idrotts psykologi.. Han vaknade före klockan ringde, han gjorde likadant här om dan, då hade han börjat tänka på uppsatsen och börjat svettas och blivit nervös och inte kunnat sova mer =)
Sööötis då..
Min plan idag var att kanske gå ner på stan och kanske köpa något =) Finns ju lixom alla bra butiker här som Gina, H&M, Åhlens osv. Dessutom skulle jag borda hitta en frisör och göra slag i saken istället för att gå runt och gnälla. Funderade även på om jag skulle baka något.
Men tillbaka till saken. Det var alltså min plan, grejen är ju den att det verkligen spöregnade och (spö?)haglade här för en stund sen! För övrigt haglade det helt sjukt mycket för typ två dagar sen oxå.. Just nu kommer det inte ner något men det ser ganska mörkt ut på himlen.. Hmm.. Kanske man vågar chansa ändå.

Inga kommentarer: