måndag 6 oktober 2008

Sjukt barn

Då var helgen förbi än en gång. Klassfesten var lyckad, hade riktigt skojigt! Som vanligt har man då ångest för vissa saker.. Jävla alkohol.. Men men, inget ovanligt! Gårdagen var desto segare, kunde ju för tusan inte sova heller! Jag var hemma 06.30.. Men kunde inte sova när ja väl var hemma utan låg och kollade på tv minst 45 min. Sedan vaknar jag då halv 10!!!! Fy sjutton alltså! Pinade mig iväg till bowlinghallen där min bror tävlade.. Det var väl typ det enda vettiga jag gjorde, annars kollade jag bara på The OC.. hehe.. måste ladda ner nästa säsong nu =)
Idag har jag varit hemma med sjukt barn.. Lill snuttan Sofie hade fått nåt skräp i ögat igår som inte försvann. Ögat svullnade upp rejält och var riktigt rött och ilsket. Så jag var med henne till akuten imorse där farbror doktorn fick ta bort det, men det var inte lätt kan jag lova! Men till slut så lyckades det. Sofie var så duktig! Sen fick hon stanna hemma med mig. Så jag har inte fått nåt gjort idag heller. Spelat eye-toy på ps, lagat mat, spelat king, kollat fb.. det e väl typ det jag gjort! Haha.. Men imorgon ska jag till bibban och kolla om jag hittar nåt trevligt material till arbetet som ska göras denna vecka.. Sen ska förmodligen jag och Batte åka och hälsa på tatueraren =) Weeeeee!!!!

Inga kommentarer: