torsdag 30 oktober 2008

Lyxmorgon

En sak min man sa till mig i söndags tror jag gjorde mig enormt lycklig. Han sa att han funderar på att söka jobb hemma på Åland till hösten! Tänk vad underbart om det skulle bli så, då får vi äntligen ha ett normalt förhållande igen! Kanske jag till och med vågar hoppas på en annan lägenhet.. =)
Jag är ledig även idag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Bakade ju inte igår så kanske jag skulle ta och göra det idag istället.
Både Marcus och jag vaknade vid kvart över sju idag.. KVART ÖVER SJU!! Sen gick Marcus upp och lagade frukost och grejade så då var det ingen ide att ens försöka sova om. Slog på tvn och tittade på rix morronzoo istället. Stackars sötis har sån ångest över sin uppgift, hoppas det går bra för honom!
Jag har haft en riktig lyxmorgon, jag tycker det alla fall! Låg i sängen till runt åtta tiden, lagade frukost och fixade kaffe, satte mig och surfade och kollade sedan på 2 avsnitt av the oc och ett av greys, sedan duschade jag, lade hårnpackning och bara njöt... Och nu sitter jag här och bara slappar! Vet inte när jag var så här avslappnad senast, men skönt är det.
Imorgon är det dags för praktik igen, väckarklockan ringer kvart över fem igen.. Lovely. Sen måste jag försöka komma undan att jobba helgen..

2 kommentarer:

Cila sa...

Åh va skönt att du kan slappna av!! Och hoppas nu att M söker jobb här hemma, vet hur lycklig du skulle bli! :)
Men hur blir det med hans skola då?
Saknar dig stumpan!
Puss

MarrO sa...

va bra att du verkar trivas där:) så d finns platser kvar? har värsta beslutsångesten, men tror ja ska ge d här en chans ett tag till..eller man kan ju söka på skoj me:) hoppas du får en bra praktik där så ses vi säkert nåt under julen:)
puss å kram