tisdag 14 oktober 2008

Kunde kännas bättre

Om en och en halv vecka är jag i Halmstad och ska vara där i åtta veckor. Känns jätte kul men kunde kännas bättre.
Nu har vi inte pratat på en och en halv vecka igen, han har inte ens varit inloggad på msn sen dess. Känns inte så värst skoj. Jag skulle ju vilja berätta allt för honom, men istället berättar ja ingenting. När vi väl pratar känns det som att jag inte har nåt att säga just eftersom vi aldrig pratar. Det händer ju faktiskt lite saker nu och då, men han vet ju i princip ingenting om mig när han e borta, och jag vet lika lite om honom. Jag gillar det inte. Vi har två helt skilda liv. Han har ingen aning om att Sergio kommer på lördag, han har ingen aning om att jag ska tatuera mig imorgon, han vet ingenting om skolan och hur glad jag är att det går bra, han vet inte att jag varit till sthlm två gånger sen han åkte, han vet inte att jag varit sjuk, varit ut, bråkat, träffat hans mamma flera gånger, han vet inte när ja kommer till halmstad, vet inte ens om han reflekterat över att det är snart... Han vet ingenting. Känns inte som att det ska vara så här hela tiden. För mig känns det ju som att han inte är intresserad av att prata med mig när han inte ens är inloggad. Men jag antar att det är som vanligt, det är alltid något annat som är viktigare än att prata med mig..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Hittade av en tillfällighet din blogg och jag måste då säga att han verkar tyvärr inte så intresserad av dig. Jag menar pratar man inte med varann på 1,5 veckor och ingen av er ens ringer så kanske ni är mer kära i tanken på ett förhållande än i varandra. Låt dig inte behandlas som skit! Dumpa karl och du kommer att bli så mycket nöjdare med ditt liv och dig själv. Nej man är INTE kär om man inte vill prata med sin tjej på 1,5 v...

Anonym sa...

ville verkligen inte vara elak med mitt förra inlägg men blev så arg då jag läste hur du har det. Du verkar vara en jättesöt tjej och jag är säker på att det inte skulle ta länge innan du hittade någon som verkligen tyckte om dig för den du är.
Hoppas allt ordnar sig för dig.

Anonym sa...

Håller med! Spill inte bort ditt liv på en som inte bryr sig. Du är ung du skall ha kul och killarna skall springa efter dig, och du skall springa undan då blir du ännu mer spännande...

wimsis sa...

Tar inte illa upp. Men det är jag som känner min pojkvän. Känns lite märkligt att någon jag inte känner kan ha så starka åsikter om hur jag ska handla i mitt förhållande. Men tack ändå, jag är säker på att allt kommer att ordna sig på bästa sätt.