tisdag 18 mars 2008

Vilket liv!

Hej hopp.
Nu är jag ledig till nästa onsdag! Så skönt!
Min första lediga dag har börjat och gissa vad jag gjort?
Städat. Lite alla fall. Har slängt kläder, plockat grejer,
diskat håller på och tvättar också. Har dock inga dammsugarpåsar,
så det får vänta tills jag tar mig tid att köpa.
Funderar även på att åka till stockholm några dagar..
Tänkte umgås me min mormor, och kanske någon kusin eller gammal
vän och sedan storstäda åt mommi, annars får hon betala över
TVÅ TUSEN kr. för att få det gjort! Helt sjukt!
Annars har det inte hänt speciellt mycket..
Var till stadshotellet med Titti i helgen.
Vi hade trevligt men mycket märkligt folk..
Vart uppraggad av min fars arbetskollega, typ 40+..
Han trodde seriöst att han skulle få komma hem till mig på efterfest.
Vad tror folk???? Blir så trött.
Igår var jag ut på promenix med Marie och hennes mor,
deras hund och Maries brors hund. Trevligt! Sen åkte
Marie och jag hem till mig, glodde på tv, åt chips(mumma)
och nördade oss framför facebook :) Vilket liv man lever, haha!
och nu försvann all min städ-motivation..
Men måste gå ner och hänga upp tvätten..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.